millsan

Alla inlägg under januari 2012

-

Av Camilla Ottinger-Frick - 31 januari 2012 18:50

hej!
ursäkta för jag inte hinner med att blogga.. men igår fyllde min bästavän Sandra 18 år! Gratttis hjärtat!
påkvällen va jag med marcus, viktor,apa och jonas! allt som inget hände , nä vars.. men typ vi chilla snacka skit ja ni vet tjejsnack ;) HAHA ! hem skapligt tidigt för att sova, skulle jag till skolan som idag;) gick super bra :D
ja efter det kom marcus och hämta mig sen lite mys! nu har jag gått en promenad med hundarna, tränat vovvarna lite och nu hamna jag här!
nää göra lite mer nytta , eller kom på har fixat marsvina och tvättat och så!
hoppas min pojkvän kommer hit och sover eller om han hämtar mig ikväll:D
ha det bra alla!
puss <3
ursäkta bilden.. min utväxt.. men blunda:D
   
MIN KÄRLEK<3

Av Camilla Ottinger-Frick - 29 januari 2012 16:40

Godeftermiddaag!

jaha kl ringde tidigt imorse!! 06.00 en snödag morgon :') faaaast det var härligt, det var ju agilityträning med bästa Trassel <3
Han var grym, sög på hindrena, allt var kul :') han är liksom BÄÄST! jag vill tävla nuuu :D
världens bästa trassseeeel!! jag är super nöjd! efter träningen blev det en härlig promenad med mamma och hundarna :') sedan hem och käka lite, sen fasta jag vid tv 101 dalmatiner :') myys! har nu varit ute en härligpromenad med hundarna :D nu väntar jag på maten! sen ikväll någongång kommer min älskade pojkvän <3



Av Camilla Ottinger-Frick - 28 januari 2012 18:11

Hej!
förlåt man han inte skriva här igår :/
men igår var det skola, och även fest för Sandra som blir 18 på måndag!
riktigt härligt tack alla! blev sneefylla för mig, inte ätit något typ :S och har ansträngt mig varit ute med mamma och gått med hundarna och så fixat lite! så nu har jag sovit en stund! sköönt!
vaknadebrevid mitt hjärta! mys och sen duschen och lite! sen blev det gå en promenad med hundarna och mamma :') härligt och skönt!
handla och lite och lite senare blir det tv, chill och räkmackor! kommer somna tidigt inatt och även blir det agility träning imorgon biti så ska upp runt 06.00

så här känneeer ja mig idaag!


puss!  



Av Camilla Ottinger-Frick - 26 januari 2012 16:56

heeej!!!:D
idag är jag super glad :')
vakande tidigare en klockan, sen fixa mig rasta hundarna och lite så, sen bar det av mot skolan.. mm kärleek, står där med elin och jaa, vad händer? ingen lektion.. men det gjorde ju inte så mkt ;) gick hem och sov med älskling och sen upps råka jag äta upp hans godis :( men men.. haha sen blev det göra mat och så ;)
även sen skola igen , möte elin för att sedan gå och möta sandra :') sedan lektion i 3 timmar.. aja sen kom Marcus, Viktor och Andreas och hämta mig :')
blev snacka lite skiit, och sen komma mamma och hämta mig! nu blir det äta, packa lite inför imorgon då vi ska fira Sandra som blir 18 år snart och lite! FEEEST! ikväll blir det gå en lång promenad med mina hundar, Sara och hennes hundar :')
efter det blir det va med marcus och lite mer folk :')  tror vi ska åka pulka ikväll :') nää nu blir det sätta fart så jag kommer iväg! min kväll är inte så lååång som den lååter!
 
BJUUUDER PÅ BILDEN!

p u s s <3

Av Camilla Ottinger-Frick - 25 januari 2012 18:44

hej

JAG LEVER! gått och tänkt på massa om tandläkare idag.. tillslut kom jag dit med min bror rikard som gjorde så jag klara det :')
ja det började med att dom vill göra allt utan bedöving, men det gick jag inte med på så dom tog någon konstig sak så det bara var bedövad en liten stund, ont fan gjorde det.. en vass sak körde dom upp under tandköttet och även på hela tänderna.. AJJJ! ajja sen så fixa dom lite och hon satt med hörselskydd, och allt och där låg jag helt förstöd! men bror min tyckte jag var duktig :) stolt storsyster på 2 min ;) nää och sen var det väl över.. bloden det var inte lite heller, överallt, nu blir det återbesök om två månader.. men nu ska mina tänder alltid vara fiina , för det där tänker jag INTE göra om!
en gång till tack rikard<3
ja kvällen består av käk(pommes, bearnaise sås och fläskfilé) och en kvälls promenad med hundarna
sen mys!

puss!

Av Camilla Ottinger-Frick - 25 januari 2012 14:20

hej hopp alla glaada!

vakande brevid mitt lilla troll som även är min pojkvän <3
sen fixa mig käka frukost och så :') sen blev det skola, där jag väntade på elin som aldrig släppte hennes pojkvän .. haha nä men sen blev det lektion, mer lektion och ännu MERA lektion.. ajja sen lunch då min dag sluta :) fast inte för något gott.. utan för att jag ska till tandläkaren.. och dra upp mitt tandkött och fixa lite, har tandköttsinfektion :S
ajja förövrigt har jag hunnit med att fixa hundarna på en promenad och så har jag ätit :')
sitter här nu och gloor och inväntar mitt äventyr bästa bror följer med mig :') <3 tack rikard <3
nä nu blir det snart att åka :D
skriver ikväll hur det gick :')<3
 
min finaste pojkväns trööja !
jag älskar dig <3

puss!

Av Camilla Ottinger-Frick - 24 januari 2012 17:43

Hejjj :D

idag vart det att vakna brevid min älskling runt halv 10 :')
sedan fixa mig, äta och sen dra till skolan. där elin vänta på mig :')
sen blev det lektioner och vi pluggade rikigt bra! skönt var det! så man slapp läxa eller ligga efter ;)
sen sluta vi och då drog jag hem och vänta på mitt hjärta som kom efter bara några minuter :') blev det mys med honom, sen kom mamma så åka vi hem och nu har jag varit ute med hundarna, sen träna och vara galna i snön för att sen kommer finaste marcus och hämtar mig igen! marcus, snoddas, trassel jag älskar er! <3 ikväll vet man inte vad som händer ;) kanske träffa sandra eller något :) nää nu blir det ut med hundarna !
 
finaste och jag :') <3

Av Camilla Ottinger-Frick - 23 januari 2012 11:03

godmorgon!


idag blev det ingen skola, huvudvärk..
har varit ute i snön med hundarna och mitt hjärta! jätte mysigt :') nu sitter jag här med mamma och marcus :') mysigt värre! nu blir det chilla galet, fixa lite här hemma och sen gå en längre promenad med hundarna och pojkvän :') ikväll blir det sova och mysa hela kvällen med älskling! så underbaart!



 
Bjuder på bilden!


P u s s!

Presentation


Jag är Camilla, som är 17 år. bloggen kommer bestå av mitt liv, om hundarna, pojkvän, fester, vänner och mera :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards