millsan

Alla inlägg under februari 2012

Av Camilla Ottinger-Frick - 27 februari 2012 10:03

hej alla fina läsae!

Idag vaknade jag och ville absolut inte gå upp.. kände att jag skulle kunna sova hela dagen, men nä vaknade halv 8 och sen fixa jag mig och sen kom mamma och lämna lite saker och körde mig till skolan :')
jaa nu så sitter man och har småföretagande med Elin, Erik och Hannes.. :) 
jobbaar stenhårt! ikväll blir det träna hund sen åka till älskling igen :')

ha det bääst!
 
pusss !

Av Camilla Ottinger-Frick - 24 februari 2012 12:32

länge sen man blogg nu! inte okej..
men mitt lov har varit kanon på olika sätt! det har varit mkt med hundarna även pojkvänen och så lite vänner :')
tagit det lungt, långa promenader och stan :')

ja jag har även fått en ny i familjen det är min råtta turbo :')

nä nu ska jag fixa så det blir fredags mys när alla kommer hem :')
imorgon ska jag även tävla inoff agility tävling! underbart med bästa trassel <3

ha det bra!
puss <3


första bilen på turboo! kommer in bättre bilder när jag får tid :') <3 

Av Camilla Ottinger-Frick - 8 februari 2012 18:50

Hej alla fina!

har inte bloggat på ett tag :/
ledsen!

men idag har jag tränat gick super bra :')
snabba svängar och lyssna super! körde det ute och inte med några hinder!
sprang även väldigt mkt och han var super pigg!
nu taggar vi årets första agilitytävling på lördag då vi hoppas på viiiinst :') <3
Min fina finaa Trassel <3
  
bilden är tagen när vi var i västervik..!

puss <3

Presentation


Jag är Camilla, som är 17 år. bloggen kommer bestå av mitt liv, om hundarna, pojkvän, fester, vänner och mera :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards