millsan

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Tisdag

Av Camilla Ottinger-Frick - 24 april 2012 13:32

Goddag!
idag vaknade jag med mitt hjärta!
så fixa vi oss och käka lite, sen kom Oskar, och då drog för för att spela bowling! och ja vad ska man säga? JAG VANN! underbart!
Sen drog man till skolan 12.10 för lektioner.. just nu sitter vi och gör våran hemsida.. det går väl bra :P
Vill sluta nu! fint väder och allt<3
idag blir det en lång härlig promenad med mina fina pojkar!
hinner inte skriva så mkt mer,men kanke bloggar ikväll om jag hittat på något roligt:D
juste bara en månd kvar till man blir 18 :')
 

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Ottinger-Frick - 16 maj 2012 23:23

FYFAN VAD LIVET ÄR ORÄTTVIST!Man väljer inte sina föräldrar.. Hur kan vissa barn bara få det ett jävla helvete.. och andra leva hur lyxit som helst. jag tycker det är så jävla orättvist! Jag kan inte förstå hur man kan misshandla sina barn, eller uts...

Av Camilla Ottinger-Frick - 15 maj 2012 21:17


Hej hopp!idag vaknade jag runt tio med älskling, sen fixa sig medan han gjorde mat :) gulligt av honom :Dsen blev det att möta malin och dra till skolan, sen blev det en lektion med malin, sara, ida och lillen, jobba fin fint tycket jag! ligger till ...

Av Camilla Ottinger-Frick - 11 maj 2012 21:12


Idag måste jag skriva av mig min kärlek till MIN bara MIN pojkvän Marcus <3Kan inte förstå att det blev vi! Jag började umgås med dig sov med dig i en vecka, allt hände! vi blev tillsammans den 21/4-11 <3sedan sov vi tillsammans i tre hela måna...

Av Camilla Ottinger-Frick - 10 maj 2012 22:44


Inte bloggat på nästan en vecka.. I helgen tävla jag, måndag va jag med marcus och lite, tisdag sexparty och tjejkväll, onsdag sprang/power work 7,5 km med Trassel, idag träna Trassel och Isabelles hund Pelle (som jag ska tävla med på lördag) :Ddet v...

Av Camilla Ottinger-Frick - 4 maj 2012 14:22


Goddagens alla läsare! idag vaknade jag runt kvart i 7 av att klockan ringde, gick ner och fixa mig, käka frukost och lite, sen en promenad med hundarna! Älskling körde mig till skolan, då vi skulle ha idrott, va tyvärr inte med :/ men fick stå ute i...

Presentation


Jag är Camilla, som är 17 år. bloggen kommer bestå av mitt liv, om hundarna, pojkvän, fester, vänner och mera :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards