millsan

Alla inlägg under april 2012

Av Camilla Ottinger-Frick - 26 april 2012 14:11

Igår fick jag till ett as bra agilitypass! så är sjukt taggad inför i helgen då det blir agility tävling!
Idag vaknade jag runt kvart över nio halv tio med marcus, sen lite mys innan han gick ut med hunden och jag hoppa i duschen!
fixa och lite, sen fööljde älskling mig till skolan runt 10 över 12 :D sen har vi haft/har hasse hela efter middagen... inget kul alls... han är bara för myckeeet!
ajja just nu saknar jag min pojkvän och hundaarna väldigt mycket!
nu hoppas jag på att vi slutar snart, sen blir det hem och träna hund :')
Sandra får stå för bilden bara för jag saknar den tjejjeen! Bjuder på en bilden som är tagen för över ett års sedan! tyckte vi va gulliga där :'))


pusss!
 

Av Camilla Ottinger-Frick - 24 april 2012 13:32

Goddag!
idag vaknade jag med mitt hjärta!
så fixa vi oss och käka lite, sen kom Oskar, och då drog för för att spela bowling! och ja vad ska man säga? JAG VANN! underbart!
Sen drog man till skolan 12.10 för lektioner.. just nu sitter vi och gör våran hemsida.. det går väl bra :P
Vill sluta nu! fint väder och allt<3
idag blir det en lång härlig promenad med mina fina pojkar!
hinner inte skriva så mkt mer,men kanke bloggar ikväll om jag hittat på något roligt:D
juste bara en månd kvar till man blir 18 :')
 

Puss!

Av Camilla Ottinger-Frick - 22 april 2012 16:19

goddagens!
igår va jag,mamma och hundarna och tävla i njudung! gick as bra! agilityloppet våga jag släppa loss, vilket att jag släppte han på vippan och då fick vi tyvärr 5 fel, annars hade det räckt till en sm-pinne, men att bara veta att vi har tiden till det blir man ju super duper taggad till nästa helg då vi tävlar tvpdagars tävling i tranås!
hopp loppet va lite segt i början och jag våga aldrig släppa honom, men klara tiden och gick nolla! älskade Trassel<3

Snoddas skötte sig hur bra som helst! och gjorde mig lycklig att bara finns där <3
Många mittlar på tävlingen vilket som är super kul! :D
1 år med älskling hade jag igår, marcus jag älskar dig bara mer och mer för varje dag <3

idag vaknade jag med älskling, sen åkte vi hit ut till mig <3
hjälpte mamma och pappa och fixa hästen! sen va jag ute med Trassel och Bellis på en riktigt härlig promenad <3 varmt och skönt ute!! <3
sedan har jag och marcus varit ute och tvättat bilarna (hans och mamma's) duktiga vi är!<3
nu blir det hjälpa mamma med maten och fixa lite så det blir mys ikväll med familjen och Marcus <3
  *
Puss

Av Camilla Ottinger-Frick - 20 april 2012 15:23

idag vaknade jag med älskling <3
käka lite, och fixa mig! sen kom mamma och hämta mig, då blev det handla mat och lite annat :)
sen åkte vi till bysjön och gick med hundarna! :) mamma en kortis med Snoddas sen gick jag en lite längre promenad med Trassel <3
Sen åkte vi hem, snart börja packa inför imorgon då det blir agilitytävling i Njudung <3
Taggad till tusen! <3
och igår fick jag en underbar dag i Örebro med hundarna och mamma då det blev agility träning för Camilla Brundin! :D guld värt!
Jag har världens underbaraste familj, pojkvän, djur och vänner <3
jag älskar er <3
Trevlig helg <3
 
MAAAAARCUS <3
JAG ÄLSKAR DIG <3
puss!

Av Camilla Ottinger-Frick - 17 april 2012 14:33

hade sovmorgon till 12.10 idag, så skönt fick sova ut med älskling, så mysigt!
sen fixa vi oss, han skulle till stan på möte och jag till skolan..
har haft två lektioner nu, och det har funkat bra! nu ska vi ha en sista lektion.. och jag vill hem och äta, ska börja äta nyttig, dra ner på skockret som jag ökat massor.. men det ska bli ändring!
Sen ska jag träna hund och så! och dra med mamma på en härlig promenad!
just nu vill jag bara hem och krama om  min marcus! min kärlek till han går inte beskriva! <3 jag älskar dig Marcus <3
I helgen blir det agility tävling och jag är så taggad med bästa Trassel och Snoddas som maskot! <3
jag älskar mina fina pojkar! <3 Trassel, Snoddas och Marcus <3
 

Av Camilla Ottinger-Frick - 16 april 2012 10:10

skola?? hm kan ju säga att jag vill ha lov igen, mitt lov har varit underbart!
Har sovit hemma hela lovet med älskling, hur underbart som helst!
nu sitter man i skolan med elin, helt död är jag! nä vars eller jo!
göra klart uppgiften jag håller på med så jag blir klar? ja .. jobba nu för fan Camilla! :)
ikväll blir det hem till hundarnaoch familjen ett tag sen tillbaka till älskling <3
puss
 

Av Camilla Ottinger-Frick - 11 april 2012 22:04

Vaknade runt halv 10 idag, skönt! då gick jag upp lätt älsklingen sova ut idag :)
jag fixa lite och kolla på tv med trassel, snoddas och bellis! riktigt mysigt!
idag har jag tränat lite slalom och kontak med trassel, han är så super duktig!
Snoddas fick lite kontakträning på promenaden och då blir han nöjd och bellis hon bara springer med, hon kan iaf sitt och lite konster marcus har lärt henne :) som tur lyder hon!
och marcus och jag har städat och mockat och massor idag! duktiga vi är! :)
sen har mamma hjälpt mig med rappotering och ja när han springer till mamma ja det är väl kul tycker han väl, fast när han kommer fram till mamma säger han hej , sen vänder han och springer hur fort som helst till mig och där är det super kul att vara ibland springer han inte ens till mamma, mig kommer han på en sekund! härligt!
MIN FINA TRASSEL! <3
har även kört dragkamp idag och nu börjar han bli säker på det! tog nästan bort all kamp på honom, men den behövs nu igen när vi tävlar i 3:An min älskade trassel!<3
nu väntar jag på marcus som har jobbat sen blir det ut en sista promenad, sen säger vi snart godnatt och sovgott!
fast först film!

psst idag för ett år sedan sov jag hos marcus för förstagången hihi :')
och snart har vi varit tsm ett helt år, oj vad tiden går fort, jag älskar dig Marcus! <3
 
Trassssseeeel <3

Av Camilla Ottinger-Frick - 10 april 2012 21:15

Påsklovet har är väl bra! hemma med hundarna och pojkvän! <3

hur underbart som helst, träna, vara ute , fixa hemma åt föräldrarna och bara ha det mysigt! <3
idag har jag övningskört med pappa och det gick hur bra som helst! mötte bil (Y), lärde mig idag att starta i backe, vilket jag INTE kunde igår, som jag skulle behövt!, och gjort massa saker i huset plus att har mockat åt hästarna och pussat lite på dom!
just nu hinner jag inte skriva mer! men skriver imorgon hoppas jag! <3
puss!

Snoddas hjärtat på bilden <3 jag älskar mina pojkar, snoddas, trassel och marcus <3
 

Presentation


Jag är Camilla, som är 17 år. bloggen kommer bestå av mitt liv, om hundarna, pojkvän, fester, vänner och mera :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards