millsan

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Camilla Ottinger-Frick - 11 maj 2012 21:12

Idag måste jag skriva av mig min kärlek till MIN bara MIN pojkvän Marcus <3
Kan inte förstå att det blev vi! Jag började umgås med dig sov med dig i en vecka, allt hände! vi blev tillsammans den 21/4-11 <3
sedan sov vi tillsammans i tre hela månader utan en ända natt ifrån varandra, sedan sov vi lite mer ifrån varandra, idag har det gått över ett år! och jag är lika käär <3
och lika lycklig är jag ännu, då som nu det spelar ingen roll! det kommer alltid vara vi det känner jag på mig <3
vi har gått igenom så mycket och vi ska gå igenom hela livet <3
du är MIN pojkvän, bästavän och världens bästa!
Marcus <3 Camilla för alltid!
du är den som gör mig till världens lyckligaste , du gör min dag bara att du ler<3
Mitt hjärta äger du!
När jag ser dig så känner jag att det är vi som har en framtid , det är du som håller om mig när allt är som jobbigaste , det är du som håller om mig när jag är som lyckligaste <3
jag älskar dig bara mer och mer för varje dag <3
MARCUS WIGREN <3 CAMILLA OTTINGER-FRICK NU DÅ OCH FÖRALLTID <3  

JAG ÄLSKAR DIG MARCUS <3
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Camilla, som är 17 år. bloggen kommer bestå av mitt liv, om hundarna, pojkvän, fester, vänner och mera :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards