millsan

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Camilla Ottinger-Frick - 16 maj 2012 23:23

FYFAN VAD LIVET ÄR ORÄTTVIST!
Man väljer inte sina föräldrar.. Hur kan vissa barn bara få det ett jävla helvete.. och andra leva hur lyxit som helst. jag tycker det är så jävla orättvist! Jag kan inte förstå hur man kan misshandla sina barn, eller utsätta dom för insest! hur ska dom kunna lita på någon vuxen?! jag kan inte förstå.. Man vill bara skrika rätt ut. DEEET ÄR FEL! vuxa/föräldrar ska vara säkra.. man ska inte vara rädd för att gå till dom, eller att åka hem.. liksom jag kan inte förstå att det finns barn/ungdomar som inte vågar/vill åka hem pga deras föräldrar!
Jag mår jävligt dåligt av alla barn där ute som man inte vet något om, men som går igenom allt!
och det finns ju hur mycket till man kan skriva om tex pysisk misshandel, svält och allt annat! det ska inte vara så!

nu sova! imorgon blir det träna agility med Isabell :D <3 taggar galet!:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Camilla, som är 17 år. bloggen kommer bestå av mitt liv, om hundarna, pojkvän, fester, vänner och mera :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards